رسیدگی به مشکلات شهروندان از طریق سامانه مدیریت شهری ( 137 )
شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵ ۲۶۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رسیدگی به مشکلات شهروندان از طریق سامانه مدیریت شهری ( 137 )

رسیدگی به مشکلات شهروندان از طریق سامانه مدیریت شهری ( 137 )

مدیریت سامانه 137 پل ارتباطی بین مسئولین مناطق و سازمانها با شهروندان می باشد .
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، مدیریت سامانه 137 با لطف و عنایت شهردار محترم از مرداد ماه سالجاری تأ

مدیریت سامانه 137 پل ارتباطی بین مسئولین مناطق و سازمانها با شهروندان می باشد .
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، مدیریت سامانه 137 با لطف و عنایت شهردار محترم از مرداد ماه سالجاری تأسیس و مشغول امور اجرایی در سطح شهر گردید و پل ارتباطی بین مسئولین مناطق و سازمانها با شهروندان می باشد .

مجید ربانی با اعلان این خبر افزود : سامانه 137 شهرداری قبلاً بصورت ضبط پیام به مشکلات شهروندان رسیدگی ولی در حال حاضر سامانه مدیریت شهری 137 مستقیم و غیرمستقیم در امور اجرایی عمل می نماید .

وی افزود : روش این سامانه به این صورت است ، زمانی که گزارشی از مشکلات مردم به مناطق ارسال می شود منطقه مورد نظر باید ظرف مدت 24 تا 48 ساعت پاسخگو باشد و کارشناسان سامانه با استفاده از فرمهای مخصوص مشکلات ارسال شده شهروندان را به صورت میدانی بررسی و نتیجه را در قسمت بازخورد فرم ارسال شده ثبت می نمایند .

به گفته مسئول سامانه مدیریت شهری ، تعداد مجموع پیامهای ارسالی به مناطق 396 مورد بوده که از این تعداد ، مناطق برای 178 مورد پاسخ ارسال داشته اند .

سامانه مدیریت شهری 137 اسلامشهر در این مدت کوتاه تا حدودی توانسته شرح وظایف و عملکرد خود را به شهروندان معرفی نماید که پیامهای دریافتی مردمی به این سامانه دلیل بر این شناخت می باشد .

لذا اهم فعالیتهای سامانه به شرح ذیل می باشد :

1_ بازدید میدانی از مناطق به صورت تفکیک شده .

2_ کف پوش نمودن حد فاصل پل زیرگذر تا بانک پاسارگاد .

3_ کف پوش نمودن بلوار کندرو  روبروی پاساژ بیناس .

4_ کف پوش نمودن حدفاصل باغ فیض تا میدان نماز .

5_ رنگ آمیزی پایه های برق خیابان زرافشان .

6_ رنگ آمیزی پایه های برق خیابان 20 متری امام خمینی ( ره ) .

7_ رنگ آمیزی پایه های برق شهرک واوان .

8_ انتقال پیامهای مردمی بصورت فرمهای پیگیری و ارسال به مناطق و سازمانها به صورت روزانه .

9_ پیگیری روشنایی حد فاصل موسی آباد تا شهرداری مرکز .

10_ پیگیری اقدامات صورت گرفته مناطق بر روی پیامهای ارسالی سامانه .

11_ پیگیری امکانات ویژه ثبت ، ارجاع و پیگیری درخواستهای شهروندان برای پرسنل 137 و کد رهگیری .

12_ پیگیری انواع گزارشات داده ای و نموداری از عملکرد حوزه های واحدهای اجرایی درخواستهای شهروندان .

13_ پیگیری امکان مکاتبه الکرونیک شهروندان با مسئولین سازمانها از طریق سایت و واگذاری سایت اختصاصی 137

آدرس کوتاه شده: