شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
۱۳:۰۵
۵۴۳
طبقه بندی:
آخرین اخبار
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی
که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت
سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد
روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از
ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین
مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان
دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت
نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم
مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط
عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار
روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی
قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر
نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی میتواند در سازمان موفق عمل کند.
(باعرض پوزش به دلیل تاخیر د رخبر د رچند روز گذشته به هیچ وجه خبرمربوطه د رسایت قرار نمی گرفت)