برقراری 4659 تماس مردمی با سامانه 137 در سه ماهه سوم سال
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶ ۲۲۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برقراری 4659 تماس مردمی با سامانه 137 در سه ماهه سوم سال

برقراری 4659 تماس مردمی با سامانه 137 در سه ماهه سوم سال

شهروندان اسلامشهری با برقراری تعداد 4659 تماس با سامانه 137، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمودند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در سه ماهه سوم (پائیز )تعداد 4659 تماس سامانه 137 شهرداری دریافت و تعداد 2801 تماس مردمی در سامانه 137 ثبت شده که موضوعاتی همچون فضای سبز، نظافت، آسفالت، ساخت و ساز به ترتیب بیشترین تعداد پیام را به خود اختصاص داده اند و مناطق 2 ، 1 به ترتیب بیشترین تعداد تماس مردمی را داشته اند .
 گفتنی است سامانه 137 به عنوان یکی از پل های ارتباطی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، نقش بسزایی در کاهش مشکلات شهری دارد و شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به بیان مشکل و درخواست خود بپردازند که بلافاصله پس از ثبت پیام در سامانه، پیگیری جهت رفع مشکل و رسیدگی به آن انجام خواهد شد .
آدرس کوتاه شده: