EN
ورود کاربران
اولین جلسه کمیته اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری اسلامشهر در سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای ماده ۷ شیوه نامه اجرایی ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی، اولین جلسه کمیته اجرایی به ریاست معاون خدمات شهری و امور مناطق و با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند، مدیر خدمات شهری، رئیس اداره خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق ششگانه و جمعی از مسئولین و کارشناسان در سالن جلسات خدمات شهری برگزار گردید.
در این جلسه ساختار و وظایف کمیته اجرایی و روند ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی و برخی از چالش ها مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه شعبانی معاون خدمات شهری شهردار پس از مرور صحبتهای جلسات گذشته به بیان دستور جلسه این هفته پرداختند و بر لزوم کنترل دقیق پسماندهای عمرانی و ساختمانی از مبدا تا محل تخلیه و افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی تاکید کرد.
همچنین در ادامه این جلسه موضوعاتی همچون،کنترل دقیق پسماندهای ساختمانی از مبدا تا محل تخلیه، لزوم افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با تخلفات، جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، لزوم برگزاری جلسات هماندیشی مستمر،همکاری و پشتیبانی مناطق ششگانه، تشکیل کارگروه مشترک و همچنین لزوم بررسی و بازنگری فرآیندهای اجرایی موجود و تدوین فرآیندهای جدید مطرح و در خصوص موارد فوق بحث و تبادل نظر شد.
شایان ذکر است با نظارت حوزه معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماند با برنامه ریزی هایی که انجام داده ، گام بزرگی برای حل این معضل بر خواهد داشت که در آینده نزدیک اقدامات انجام گرفته اطلاع رسانی خواهد شد .